Οι παθήσεις του ισχίου αφορούν κυρίως την τρίτη ηλικία λόγω της εκφύλισης του αρθρικού χόνδρου (οστεοαρθρίτιδα). Όσο εξελίσσεται η νόσος μειώνεται το εύρος της κίνησης της άρθρωσης και τα κατάγματα του ισχίου, τα οποία επίσης αφορούν κυρίως ηλικιωμένα άτομα, που είτε λόγω οστεοπόρωσης είτε εξαιτίας ελλιπούς ισορροπίας, είναι επιρρεπείς σε πτώσεις. Ωστόσο, τα κατάγματα ισχίου μπορεί να αφορούν και μικρότερους ηλικιακά ασθενείς.

• Αρθρίτιδα της σπονδυλική στήλης, όσο αναπτύσσεται η αρθρίτιδα ο ασθενείς βιώνει πόνο και δυσκαμψία στην σπονδυλική στήλη. Τα συμπτώματα συνήθως αυξάνονται όταν πραγματοποιούνται δραστηριότητες οι οποίες επιδρούν στην σπονδυλική στήλη. Η αρθρίτιδα της σπονδυλικής στήλη εμφανίζεται κυρίως στις μεγαλύτερες ηλικίες.
  • Αρθρίτιδα του ισχίου, είναι μια κατάσταση που οδηγεί σε εκφυλιστικές αλλοιώσεις  στις αρθρικές επιφάνειες του ισχίου καθώς και φλεγμονή της περιοχής. Οι ασθενείς με αρθρίτιδα ισχίου βιώνουν συμπτώματα τα οποία αναπτύσσονται σταδιακά με το πέρασμα του χρόνου. Όσο η πάθηση εξελίσσεται εμφανίζεται πόνος σε καθημερινές δραστηριότητες οι οποίες φορτίζουν την άρθρωση. Οι ασθενείς με αρθρίτιδα του ισχίου, αναγνωρίζουν τα συμπτώματα κατά την ξεκούραση ή νωρίς το πρωί. Ο πόνος ο οποίος σχετίζεται με την αρθρίτιδα του ισχίου εντοπίζεται στην περιοχή των γλουτιαίων ή/και στην πρόσθια επιφάνεια του ισχίου αλλά και στην βουβωνική περιοχή.
  • Το σύνδρομο του απιοειδή, είναι ένα σπάνιο αίτιο το οποίο προκαλεί πόνο στους  γλουτούς και ισχιαλγία. Το σύνδρομο αυτό οφείλεται αποκλειστικά στην δυσλειτουργία του απιοειδή λόγω του ότι βρίσκεται σε σύσπαση. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε τραυματισμό από συνήθως  επαναλαμβανόμενες φορτίσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Τρονχαντερίτιδα χαρακτηρίζεται από φλεγμονή του ορογόνου θύλακα ο οποίος βρίσκεται στην άρθρωση του ισχίου. Οι ασθενείς με τροχαντερίτιδα βιώνουν πόνο συνήθως στην εξωτερική επιφάνεια του ισχίου. Ο πόνος μπορεί να εντοπίζεται στην εξωτερική επιφάνεια του μηρού μέχρι το γόνατο. Σε λιγότερο σοβαρές περιπτώσεις, ασθενείς βιώνουν ενόχληση και δυσκαμψία στο ισχίο, συμπτώματα τα οποία αυξάνονται με την ξεκούραση από δραστηριότητες.

Η αποκατάσταση στο Κέντρο Φυσικοθεραπείας Physiobody, μέσα από την καλή συνεργασία του ασθενή με τον φυσικοθεραπευτή με γνώμονα τη σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος στα πρώτα στάδια θα βοηθήσει τον ασθενή στην σημαντική μείωση της πιθανότητας εμφάνισης κατάγματος του ισχίου.